Anmäl din kör till Julkalender 2024

Sveriges Körförbund publicerar under december månad den traditionsenliga julkalendern som speglar Sveriges rika och brokiga körliv. Visst vill din kör vara med och visa upp sig på vår hemsida och sociala medier?

Skicka en julhälsning, sjung er favoritsång, dela ett konsertevent eller skicka in en härlig bild på kören så har ni chans att komma med i julkalendern! Alla körer är välkomna att skicka in bidrag, men förbundets medlemmar har förtur.

Bidraget kan vara en länk till en film på Youtube, ett ljudklipp (obs! endast MP4-format) eller en bild (jpg eller tiff). Skriv gärna en kort hälsning, max tre meningar lång och, om ni vill, en hemsideadress och/eller facebookadress till kören. Skicka bidraget till kansli@sverigeskorforbund.se.

Vi behöver få ert bidrag senast den 22 november.

Välkommen till en plats bakom luckorna!

Är du eller din kör ännu inte medlem i Sveriges Körförbund? Hitta information på körförbundets hemsida eller kontakta kansli@sverigeskorforbund.se för att bli medlemmar och få information om fördelarna med ett medlemskap.