Medlemsförmån: Rabatt på musikresa till Nashville

Följ med Kalle Moraeus och Alexzandra Wickman på en resa i musikens tecken till Nashville, Tennessee, staden som också kallas The Music City. Man behöver inte vara inbiten countryentusiast för att uppskatta den moderna countrymusiken, som blivit populär långt utanför landets gränser.

Musikern Alexzandra Wickman leder bland annat P4 Country tillsammans med Kalle Moraeus. Tack vare dessa båda musikprofiler blir det många möten med artister, låtskrivare och musiker på resan. Det ingår flera musikaftnar och trevliga middagar och en chans att uppleva Nashvilles pulserande nöjesliv. En del överraskningar och spontanmusik kan också utlovas.

Avresedag är 17 september och man landar åter i Sverige den 26 september.

Medlemmar i Sveriges Körförbund har 1 500 kronor i rabatt på nedanstående pris!

• Flyg Sverige – Nashville tur och retur
  • Bagage: 1 x 23 kg
  • Transfer flygplats – hotell tur och retur
  • 8 nätter med del i dubbelrum på hotell Sheraton Nashville Downtown
  • Frukost alla dagar
  • 2 st. 3-rätters middagar inklusive dryck
  • 2 st. musikaftnar inklusive mat & dryck
  • Svensktalande färdledare
  • Profiler med på resan: Kalle Moraeus & Alexzandra Wickman

Pris: 39 525 kr/person (minus 1 500 kronor för medlemmar i Sveriges Körförbund)

Bokning görs hos magnus.broman@bigtravel.se.