Erbjudande till Sveriges Körförbunds medlemmar

Håll igång din sångröst med iSing – din sångtränare på nätet. Fri tillgång i 3 månader och därefter rabatt för dig som är medlem hos Sveriges Körförbund

I tider av inställda körrepetitioner och konserter så får vi själva se till att hålla sångrösten i form. I samarbete mellan Sveriges Körförbund och den digitala tjänsten iSing- din sångtränare på nätet, så får du iSing helt gratis under 3 månader så att du enkelt kan träna din röst var du än är.  Om du vill fortsätta med iSing efter de 3 månaderna får du som medlem en särskild rabatt.

iSing är en webbplats där professionella sångpedagoger har samlat sina bästa uppsjungningar och sångövningar. Du kan använda din dator, padda eller mobil för att komma till webbplatsen. Du väljer uppsjungning och sångövning, klickar igång den ljudfil du har valt och sen är det bara att sjunga med. Det finns övningar på 3 olika nivåer som du väljer utifrån dagsform. Du kan välja själv bland övningarna, sjunga färdiga sångpass eller träna skalor och intervall. iSing är ditt gym för sångrösten.

Så här kommer du igång:

-          Klicka här för att komma till iSing:s särskilda webbshop, enbart för medlemmar i Sveriges Körförbund.

-          Välj en av prenumerationerna.

-          Genomför köpet, som startar med 3 månader helt gratis provperiod.

-          Du kommer att få mail med inloggningsuppgifter och annan information

-          Sjung varje dag!

Det är mycket enkelt att avsluta prenumerationen. Hur du avslutar finns beskrivet i punkt 5 i köpvillkoren.

Mer information finns på www.ising.se och du kan titta på en video om iSing på Youtube. Har du frågor om hur man använder iSing eller om du har tips och förslag så maila vår kunsdsupport på support@ising.se